Surprise, surprise!

Nån gång i slutet av juni ringde Daniel mig och frågade vad vi hade för oss sista helgen i augusti/början av september. Då vi bara såg fram emot sommarsemestern just då så hade ingen av oss direkt nån tanke på vad vi skulle ha för oss så långt fram i tiden. För Sophie fyller nämligen år den 7 september så Daniel tänkte att han skulle överraska henne med en weekend nånstans och frågade om vi ville följa med. Vi bestämde inget där och då, utan väntade till efter semester tills vi till slut landade i vart vi skulle åka - till Prag i Tjeckien!
 
Daniel hade ju först tänkt att överraska Sophie med hela resan men då det blev lite opraktiskt med tanke på planeringen så bestämde dem tillsammans att de skulle åka dit. Bara det att Sophie inte visste att även jag och Fredrik hade bokat, hehe.
 
Daniel och Sophie flyger till Prag från Stockholm på torsdagen 29 augusti, och jag och Fredrik flyger på fredagmorgon från Göteborg, via Hamburg. Vi kommer fram vid 10.30 på fredagen och sen är tanken att vi ska komma till vårt gemensamt bokade hotell och köra en överraskning för Sophie som förhoppningsvis kommer bli rätt chockad, men på ett positivt sätt, haha!
 
Så för första gången har jag tidsinställt ett blogginlägg, så det här kommer att publiceras på fredag förmiddag, när vi förhoppningsvis har ankommit till Prag, och så skriver jag ett inlägg i realtid på fredagkväll.
 
När jag skriver det här är det onsdag och jag är redan nu nervös för överraskningsmomentet, haha. Men det är klart det ska bli jättekul att överraska och framförallt kul att ta en liten weekend med Daniel och Sophie, vilket vi aldrig har gjort förut.
 
Vi hörs snart igen!
 
Snart ses vi, Prag!


Kommentera här!
Postat av: Mamma

Ut på tur aldrig sur🤗😎💕

Svar: Helt rätt!
Hanna-Sofia

2019-09-01 @ 13:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0