Tredje året i rad

Bara några dagar nyss hemkomna från bröllopsresan så tänkte jag blåsa liv i bloggen igen. Den här nya resan har dock varit bokad ett tag så det är inte direkt så att vi känner bara efter ett par dagar hemma att vi bara måste ut igen, utan det här har varit bokat ett tag.

För det kan ju inte vara så att vi år 2015 åkte till Vilnius i Litauen, år 2016 till Tallinn i Estland utan att år 2017 åka till Riga i Lettland, så vi kör en julweekend i Baltikum för tredje året i rad. Den 8 december vid 14.30 tar vi och flyger österut för att spendera 1½ dag i Riga för lite julshopping och andra trevligheter. Så vi kommer båda jobba halvdag på fredagen och sen flyger vi hem mitt på dagen på söndagen. Passar oss alldeles lagom att vara borta två dygn före jul så där.
 
Det har dessutom rått lite Riga-feber på mitt jobb då flera kollegor nyligen har varit där så det känns kul att ha fått lite tips om vad vi ska ta oss för när vi är där. Men jag antar att det kommer bli mycket god mat, promenerande, julmarknader och mys, precis som de senaste två åren vi har varit iväg.
 
Så om nästan exakt en månad beger det sig igen.
 
Kram!
 
Snart kommer vi!

Kommentera här!
Postat av: Mamma

Låter trevligt😊

Svar: Det blir det nog!
Hanna-Sofia

2017-11-07 @ 19:24:30
Postat av: Ppa

Hopas det fortfarande är den trevliga stad som det var när jag var där.

Svar: Vi håller tummen!
Hanna-Sofia

2017-11-07 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0