Snart ses vi, Israel!

Våren och början på sommaren har gått otroligt fort, och nu har vi helt plötsligt gått på semester och så sitter vi här, dagen före avresa till Israel. Igår åkte vi till mamma och Gunnar i Mellerud för att lämna Ellie och Thea och det var otroligt jobbigt att säga hejdå till dem idag när jag och Fredrik åkte hem. Jag vet ju att de kommer ha det jättebra, utan det är mest jobbigt för mig, att behöva vara utan dem i nästan två veckor. Vi är ju självklart så tacksamma för att vi har mamma så pass nära nu för tiden så att vi faktiskt kan lämna dem där. Mycket hellre där än på ett hundhotell/pensionat. Men det är bara ovant och jobbigt att behöva vara utan dem, och lägenheten är otroligt tom utan dem. Men jag vet ju att de kommer ha det jättebra, och jag kommer så småningom att komma över min separationsångest.
 
Så sedan vi kom hem från Mellerud idag har vi packat och farit omkring här hemma och ordnat med allt inför imorgon. Kl. 11.10 går flyget till Istanbul, där vi har fyra timmars väntetid och vi kommer landa in i Tel Aviv vid 22-tiden imorgonkväll. Israel (och även Istanbul) ligger en timme före oss. Har skrivit lite med vår Airbnb host idag om ankomsttid osv och han hoppas och tror att vi kommer älska Tel Aviv, vilket vi såklart också gör!
 
Så trots min separationsångest idag så ska det såklart bli superkul och skönt att äntligen åka iväg och att få ha semester. Vi ses nästa gång i Tel Aviv!
Snart kommer vi!

Kommentera här!
Postat av: Mamma

Ha en fin semester. Här hemma har vi det bra. Hundarna har det jättemysigt. Badat i poolen, lekt,slappat i värmen o gått kvällspromenaden i lätt regn.
Kram från oss sju i Ingribyn

Svar: <3<3<3
Hanna-Sofia

2023-06-27 @ 01:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0