Dagens prognos

Har väl egentligen inte så hemskt mycket att säga idag. Har varit rackarns fint väder idag, vilket betyder utedag! Har varit ute hela förmiddagen i solen och hoppat studsmatta, åkt fram och tillbaka på cykel och gungbrädat. Det har dock blåst väldigt mycket de senaste dagarna vilket resulterade i att studsmattan flög åt skogen här om natten. Eftersom dom har ett nät runt hela studsmattan så är det ju lättare för den att flyga iväg, så i måndagsmorse låg den helt omkullvält på gräsmattan. Klubbad som jag är om nätterna hörde jag ingenting när den brakade ner, men vaknade x antal gånger av regnet som öste ner. Men men, har inte varit lika blåsigt idag, men hängde ut tvätt vid 10-tiden och den var torr strax efter lunch så lite blåsish har det ändå varit.

Cykeln som jag skjutsar ungarna på, eller det är mest Isla jag skjutsar och så kör Brydee sin lilla plastgräsklippare, är en trehjuling med långt handtag som jag kan hålla i. Slipper jag få ryggskott som jag får när jag ska skjutsa på alla andra diverse cyklar kidsen har.

Som sagt, inte så mycket vettigt att säga idag. Blev ett inlägg om vädret istället, haha!
Skriver mest idag för att kunna lägga upp de få bilder jag tog ute i finvädret idag.

Helg snart, sweet!
Puss och godnatt!

Slipper jag skjutsa. Yes!

Nöjd

Soooool i Coota!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0