Julklappstips!

Är egentligen rätt tom på ord idag för dagen har väl inte direkt varit speciellt annorlunda än igår. Har lagt pussel, byggt med klossar, bytt blöjor, kollat Elmo's World (ca gånger 10 skulle jag tippa), torkat kiss, badat barn och äntligen fått ta hand lite om mig själv i form av dusch och målning av naglar. Har dock kommit fram till att jag föredrar att torka kiss än att torka spya. Har haft turen att inte behöva torka nån spya än, och jag hoppas verkligen inte jag behöver det heller än på ett tag.

Ungarna låg fortfarande och sov när Karen och Brendan åkte till jobbet imorse och det fälldes (faktiskt inte!) inga tårar när dom väl vaknade och insåg att dom inte var hemma. Tänkte att jag skulle få äta frukost helt och hållet i lugn och ro eftersom dom inte hade vaknat då jag började förbereda min egen frukost, men inte det. Precis när jag hade poppat ner mina mackor i brödrosten (Shit, jag kom inte på vad brödrost heter! Tänkte toaster hela tiden, hjälp!) kommer Brydee upp och då blir det direkt in på toaletten, sedan sätta henne i hennes stol, fixa frukost till henne och sen sätta sig ner själv. Men då är det klart att Isla vaknar med en gång. Då ska det bytas blöja, sätta henne i hennes stol, göras flingor, skivas upp banan och fixas te. Ja, ungarna dricker faktiskt te. Antar att dom börjar tidigt i det här landet, haha! SEN fick lilla Hanna-Sofia till att äta sin gröt och sina mackor. Tack för det!

Som sagt har jag inte allt för mycket på hjärtat idag. Hittade dock en rätt lustig bild i ett av reklamutskicken idag. Hohoo!
Kul att höra av er alla därhemma förresten! Saknar er!

Pussar!

Jag vill ha i julklapp, mor och far!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0