Jag lever!

Jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar, men som vanligt när jag inte har gjort det, så är det helt enkelt för att jag inte har haft nåt speciellt att berätta. De senaste dagarna har vi bara legat i Botaniska Trädgården vid Operahuset och solat. Men igår var det så jäkla varmt så vi kunde inte ligga allt för länge. Gick tillbaka till mitt och Mys hostel och hämtade min tvätt för jag var tvungen att tvätta på Christophers hostel eftersom vi inte har nån tvättmaskin på vårat. Gick dit, tvättade och medan vi väntade slappade vi i tv-rummet. Sen gick jag tillbaka, hängde upp tvätten, så gick jag och My till McDonalds och Internetade. Kollade sen på "21" på min dator och släckte lampan vid 23-tiden.

Idag har vi inte gjort så mycket annorlunda. Jag och My tog det rätt lugnt på morgonen och promenerade till busstationen för att hämta ut min bussbiljett tills på söndag. Men tydligen så behöver jag ingen biljett, utan får det när jag kommer dit på söndag. Min buss går vid 18.45, så jag måste vara där vid 18.00 för att "checka in" som det kallas. Dvs. bara komma dit och visa att man ska åka med. Gick sedan mot Botaniska Trädgården och solade, och idag var det bättre eftersom det blåste rätt mycket så det blev inte lika stekhett som det blev igår. Låg där i ett par timmar innan vi gick till Christophers hostel och kollade på "What Happens in Vegas". Gick tillbaka till vårt hostel, duschade, käkade och nu sitter vi på McDonalds som vanligt.

Den här veckan kommer nog bli hyfsat likadan, eftersom My åker ju hem på söndag så hon vill "sola upp sig" lite innan hon far hem. Får hoppas på att det är fortsatt fint väder resten av veckan.

Puss och Kram!

Kommentera här!
Postat av: Daniel

Erkänn att ni äter varje gång ni drar på donken :)

2009-12-08 @ 11:55:33
Postat av: Hanna-Sofia

Hah! Faktiskt inte! Du ska veta vad lite jag äter här bara för att vara smal och snygg tills jag kommer hem, haha! Har inte ätit på donken på hur länge som helst, och då var det bara en milkshake. Äter på donken gör vi aldrig. (Förutom på fyllan, vilket även det var jävligt längesen)

2009-12-09 @ 06:51:08
URL: http://hannasofiasresa.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hah, ni är ju på fyllan jämt!

2009-12-09 @ 08:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0