2 veckor

Ja jävlar! Nu är det fan i mig bara två veckor kvar tills jag sitter på planet mot Bangkok, sen vidare mot Sydney och Wagga Wagga och slutligen landa in i Cootamundra. Lämnar Skåne under veckan för att ta mig upp till Pap i Uppsala och lämna av alla mina ägodelar som just nu är fint förpackade i tre flyttlådor, tre bagar, två resväskor, två handväskor, en datorväska och en bokhylla. På lördag bär det sedan av hem till Järpen för att i en vecka printa in minnet av "Hemma" innan jag öser ner till Uppsala igen. Så 14.30, måndag den 20 juli sitter jag på planet mot Asien.

Resfebern har inte börjat sätta sig in ännu men det lär bli en och annan sömnlös natt dagarna innan den 20:e. Så nu ska jag ha lite "semester" hemma i norr innan jag väl åker. Känns inte som att jag ska jobba väl i Australien, men det lär nog kännas lite när man väl är där och har två vilddjur att ta hand om. Sista dagarna i Malmö kommer spenderas omvartannat bland flyttlådor, ute i solen och simmandes i havet.

Heypa!

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0