Hejdå, Sverige!

Jajamän, då blir det sista inlägget på svensk mark. Kan knappt fatta att om ca 26 timmar sitter jag på planet som ska ta mig till andra sidan jorden. Konstigt jävla nog så är jag inte nervös alls! Har inte börjat packa ännu, så det kan väl bero på det kanske... Ska ta mig an packandet senare under dagen är det tänkt.

Sedan sista uppdateringen har jag gjort mitt bästa för att komma ihåg Sverige på bästa sätt. Flyttlasset gick från Malmö den 8 juli. Hejdå, min bästaste bäste vän! Nu ska vi båda två ut på våra egna små äventyr! Spenderade ett par dagar hos pappa bland flyttlådor och väskor i mängder och sen hem mot Järpen och mor i en vecka. Hann med både visit till Trones, besök hos Jessica, Stig och Liam, shopping i Trondheim, shopping i Östersund, sjätte Harry Potter filmen, äta massa jordgubbar och lite solning på slutet. Tog sen åter tåget ner till pappa igår (efter lite osynliga tårar fällda av min kära mor) och nu sitter jag här och räknar ner timmarna.

Som sagt så är detta mitt sista inlägg på svenskt territorium, så ni får väl vänta med spänning på mitt nästa inlägg. Ska försöka få fräs på datorn så fort jag kan när jag kommer fram, så ni får veta att jag lever. Until then...

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0