Trött... trö.. trööhöhött!

Klockan är nu snart 21 och jag måste verkligen anstränga mig för att hålla mig vaken. Bortsett från ungarnas nap mitt på dagen har jag lekt oavbrutet, med tillsynes outtröttliga ungar. Hoppat studsmatta. Lekt med hundar. Burit barn. Stytit barn. Trampat i hundbajs. Solat armarna (!) Målat i målarbok. Pratat med min kärlek. Ätit lasagne. Läst barnböcker. Blivit biten av katt. Samt planerat för framtiden. Det sammanfattar väl min dag ganska bra ändå. Nu såhär inför slutet av dagen har jag dock börjat känna av lite i halsen. Inte så konstig med tanke på att 3/4 av familjen är sjuk, men jag känner verkligen inte för att bli förkyld och ha halsont på ett tag. Möjligen om man ligger hemma i sin egen säng och inte behöver smitta ner andra.

Imorgon ska vi iväg till familjens gamla hood och ha överrasknings 50-års kalajs för en av deras polare vilket ska bli väldigt trevligt. Stannar borta till söndag, och efter det ska jag försöka fixa ett aus mobilnummer så jag kan börja använda min odugling till telefon snart, där det just nu står "Endast Nödsamtal" på displayen.

Ska ta och hoppa i säng väldigt snart, men jag bjuppar på lite bilder, vilka inkluderar mycket SOOL idag!

Seesaw-time!

Cool unge

Den trebenta katten

Ginge, även kallad Mad-Cat av Brydee eftersom så fort man kommer nära får man sig ett hugg.

Tack för bajset på skon!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0