Översvämning i Cairns!

Vaknade vid 9 och frågade Johanna vad det var för väder. "Det duggregnar lite" svarar hon. Visst, det duggregnade lite till en början, men bara efter en liten stund tar det i och verkligen börjar ösa ner. Har spöregnat ta mig fasen hela dagen och vi hade inte så mycket val än att ligga på rummet hela förmiddagen. Fick dock till att tvätta, vilket var väldigt nödvändigt.

Vid 12 gick vi dock ut på stan för att gå till köpcentret för att shoppa lite. Men jag var duktig och handlade bara ett par sandaler, likadana som jag köpte när vi var i Canberra, men dom har blivit så slitna nu så jag köpte exakt likadana. Hittade även ett par jättesnygga tygskor som jag ska ta och inhandla imorgon eftersom jag inte hade pengar idag.

Kort inlägg idag, men skulle mest bara säga att det regnar, haha!

Kram och puss

I brist på paraply - sarong! Kolla mina ben förresten! Jag är helt klart brunast, moahaha!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0