Livet i Surfers

Sitter just nu på hostelet med sand i håret efter ytterligare en dag i solen. Har bokat tre extra nätter på samma hostel, så vi stannar nu här till torsdag. Eftersom vi gick ner direkt till receptionen istället för att boka på nätet behövde vi inte byta rum vilket är väldigt skönt. Våra rumskompisar har nu flyttat ut och när vi kom upp från stranden idag såg vi två nya ryggsäckar i rummet, så vi får se vilka det är som kommer bo med oss.

De senaste dagarna här har vi bara solat, festat och solat lite till. Dagarna ser rätt likadana ut och jag har det jättebra. Kliver upp vid kanske 10.00, äter frukost, tar en hurtig promenad på en halvtimme, tillbaka till hostelet, gör oss i ordning för stranden, solar fram till kanske 15-16. Går och handlar, tillbaka till hostelet, duschar, lagar mat, möter upp med resten av gänget och festar. Har det jätteskönt och min och Mys duo har ökat nu med ett par stycken i form av bl.a. Johanna, Mia och Christopher. Får väl ta allt som det kommer men troligen kommer vi resa med dom från och med nu, vilket känns väldigt roligt.

Blir lugn kväll ikväll, då vi ska göra lite tacos med Johanna, Mia, Christopher, Emil och Jonathan nere vid vattnet vilket ska bli väldigt nice. Hade egentligen inte så mycket mer att säga. Måste bara säga att det känns så jävla skönt att ha åkt ifrån familjen och Cootamundra och bara kunna leva livet. Jag saknar er därhemma såklart, men annars har jag ingen hemlängtan. Jag mår bra!

Bjuder på lite mer bilder så ni kan bli avundsjuka, haha!

Kram och puss på er!

Surfers Paradise

Surfers Paradise

Här bor och lever jag just nu. Ja, det är GÖTT!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0