Ändrade planer...

För att göra en jävligt lång historia kort kan man ju säga som så att det är ändring i planeringen som gäller nu för lille Hanna-Sofia. Orkar inte ha en lika lång redogörelse som jag just har haft på mail till mamma, pappa, Fredrik och Daniel utan kan bara nämna lite kort - Det funkar inte hos le Clarks.

Är av många olika anledningar, men som sagt orkar jag inte skriva allting här just nu. Har pratat med familjen nu ikväll om hur jag känner och vad jag tycker, och visserligen känns det skönt att det är avklarat, men om man säger som så, så trodde jag inte att familjen var som dom var. Nej nej, inget drastiskt har hänt, bara det att jag inte trodde att det här "förhållandet" hade sån brist på kommunikation. Trodde verkligen att om det var nåt som behöves pratas om, skulle familjen vara ärliga med mig och säga det på en gång, men tydligen inte.

Det är egentligen hundra grejer jag vill säga och få ur mig, men de flesta vet ändå vad det handlar om, och varför detta inte funkar. Som sagt så har mor, far, pojkvän och bror fått en rätt detaljerad bild av hur samtalet gick ikväll, och om ni andra undrar så har jag redan ett färdigskrivet mail i Skickat-mappen på hotmail som jag kan vidarebefodra till er, hah!

Vad ska du göra nu då? undrar de flesta säkerligen. Jag har ju känt som jag har känt ett bra tag nu, och som det ser ut nu så åker jag med My härifrån om ca 1½ vecka. Har inte berättat detta för familjen ännu eftersom dom troligen kommer uppfatta det som att My är anledningen till varför jag vill dra. Lite på grund av det är det väl, men helt enkelt för att jag inte kan stå ut här längre. Trodde det skulle bli bättre med tiden, men icke.

Som sagt, om ni vill ha en redogörelse för lite mer exakt vad som sades så är det bara att säga till. Känns både bra och dåligt just nu, med tanke på vissa saker som sades till mig OM mig. Orkar inte skriva så mycket mer än så här nu. Känns i alla fall mer bra än dåligt.

Puss på er ♥

Kommentera här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0