Partydag

Onsdag igår. Med andra ord - Lillördag! Inte för att det spelar nån roll här, då man kan dricka varje dag... Haha! Dagen igår spenderades med My då vi först gick och käkade lite lunch och sen gick runt och strosade i de få klädaffärer som finns här. Ingenting inhandlades förutom lunchen. Gick tillbaka till Mys rum där vi satt och snackade ett tag och sen vid 15.00 gick vi ner till baren. Nu när My ska sluta så är det två tyska tjejer som ska "ta över" efter henne, så vid 15.00 skulle dom börja jobba så My skulle lära upp dom lite grann. Vid 17.00-tiden promenerade jag tillbaka hit då vi käkade middag och sen gjorde jag mig i ordning för att bli upphämtad.

Skulle vara lite hejdå-party för My så hon ville att jag skulle komma ner och festa på The Globe, så jag blev hämtad av My, Abbee och Lauren strax innan 20.00 igår och så åkte vi ner till hotellet. Och det är fan inte bra att känna alla som jobbar i en bar, eftersom det innebär att jag (som vanligt på The Globe) dricker gratis. Hela tiden. Och att alla bara vill pracka på mig ännu mer och ännu mer och ÄNNU mer. Herregud... Ska inte dra igenom hela kvällen, men jag hade jättetrevligt i alla fall, även fast det blev lite för mycket intag av alkoholhaltiga drycker. Sov i Mys rum, käkade pizza till frukost och sen promenerade jag hem igen.

Hela dagen idag har jag bara legat i sängen och kollat på film och halvsovit. Rätt skönt, men är ju aldrig kul att vara bakis. Men men, nedan följer massa goa fyllebilder och det finns en anledning till varför jag inte är med på en enda.

Puss puss! ♥

My, Lauren och Abbee

Luke, Lauren och My

Abbee och Lauren

Abbee

Billy, kocken på hotellet. Kommer från Skottland.

My och Billy

My, Luke och Billy

Lauren och My
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0