Avresan närmar sig

Ja den 15:e närmar sig med stormsteg! Bara fyra dagar kvar nu för att vara exakt. Jag kan väl inte riktigt påstå att resfebern har börjat infinna sig, utan snarare en väldig längtan. Är så sjukt peppad på den här resan så ni anar inte! Sen jag skrev sist så har väl inte så mycket hänt angående resan. Har fixat allt med pass, "visum" och inhandlat ny resväska till Fredrik. Idag var vi och växlade in pengar på Forex och det är andra gången i mitt liv jag håller i amerikanska dollar. Om jag inte minns fel så växlade vi in lite dollar när vi var i Ryssland 2007...

Hur som helst så ska det bli så sjukt kul att äntligen åka iväg! Var ju som sagt ungefär fyra månader sen vi bokade resan och nu är det då snart dags! Kanske slänger iväg ett inlägg kvällen innan vi åker, annars så blir nästa uppdatering på plats i U.S and A. Eller möjligtvis om vi har möjlighet till Internetuppkoppling på flygplatsen i Amsterdam där vi mellanlandar.

Tänkte bara säga att både min och Fredriks telefon troligen kommer att fungera där borta, men det lär vara svindyrt att både ringa och SMS:a, så ni får mer än gärna höra av er här på bloggen eller Facebook.

Puss puss!

I'm rich, biiiiitch!
Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0