Slutspurten

Ja, då var det då mindre än två dagar kvar tills jag sitter på planet hem mot underbara Sverige igen. De senaste dagarna har jag faktiskt inte gjort nåt annat än att försöka få tiden att gå, så jag har bara varit hemma och läst och kollat på film.
 
Fast för att försvara mitt lata beteende någotsånär så kan jag säga att jag har börjat plugga lite. Då jag som sagt har blivit antagen till två distanskurser via GU så har jag börjat ta igen lite av det jag har missat hittills. Jag har även krånglat fram och tillbaka med mitt studielån från CSN, med tanke på att jag nu inte längre kommer läsa utomlands, utan i Sverige, och då blir det lite som ska anmälas hit och dit till just CSN. Är lite frustrerande dock att jag inte kan ringa dom, utan måste skicka mail hela tiden och det tar ju 700 mail innan nån människa faktiskt svarar på det jag vill ha svar på, så jag får allt ta och ringa dom när jag kommer hem istället.
 
Igår började jag packa så smått, och på grund av det så har jag gått hela dagen i tron om att jag ska åka hem imorgon, men det är ju trots allt två nätter kvar. Imorgon ska jag dammsuga och snygga till allt efter mig så att inte Pilar måste göra det efter jag har åkt.
 
Vet inte om jag har sagt det, men jag flyger här ifrån Barcelona vid 13.45 på fredag och kommer vara hemma ca. tre timmar senare. Som sagt så skriver jag mest en livsuppdatering nu, eftersom jag som sagt inte har varit särskilt aktiv de senaste dagarna, så därav inga bilder.
 
Vet ännu inte vad jag ska hitta på imorgon förutom att städa, men jag kanske tar mig en tur ut imorgon för att säga "farväl" av stan, haha. Kan ju inte direkt shoppa så mycket då båda mina väskor troligen ligger farligt nära övervikt, men vi får se hur jag gör.
 
Puss på er!

Kommentera här!
Postat av: Mamma

Välkommen hem Kram från oss.

2012-09-26 @ 18:48:39
Postat av: Daniel

"eftersom jag som sagt inte har varit särskilt aktiv de senaste dagarna, så därav inga bilder" Du var ju för fan i Andorra igår!! :)

Svar: Nej, jag var i Andorra i måndags. Du hänger med märker jag.
Hanna-Sofia

2012-09-26 @ 22:52:47
Postat av: farsan carlson

Kul med Andorra och ditt "samlande" på nationer. Synd att jag inte fick beställa lite lukta gott, för mitt är på upphällningen. Nåväl, nu e du snart hemma å jag önskar dig en trevlig resa. Kram ppa

Svar: Japp, har räknat ut att jag endast har 12 länder kvar i Europa att beta av nu. Får se när jag har tagit alla. Jadu, det där med att beställa grejer härifrån kan nog bli lite svårt då jag verkligen måste TVINGA ner saker i väskorna nu, haha. Tack för det. Slår en signal imorgon!
Hanna-Sofia

2012-09-27 @ 13:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0