Three days to go

Då har april månad äntligen infunnit sig och när den här dagen är slut är det bara tre dagar kvar tills vi sitter på planet som så småningom kommer att ta oss till (förhoppningsvis) soliga Kalifornien! Jag brukar ju alltid skriva ett inlägg dagen innan avresa, men då jag kommer jobba både fredag, lördag och söndag och fixa och dona med packningen in i det sista så tänkte jag att jag skriver ett inlägg nu istället för dagen innan.
 
Känns som hundra år sedan vi bokade resan, så det känns ju inte alls dumt att det nu är dags att åka iväg. Det vi har bokat hittills är följande: hotell i San Francisco 7-11 april, hotell i Los Angeles 11-16 april, samt att vi har bokat hyrbil från och med den 10 april till den 23:e. Med andra ord kommer vi ha bil en dag i San Francisco innan vi kör vidare mot L.A. den 11:e.
 
Här om dagen var vi iväg och växlade dollar, och jag började packa så smått igår. För att undvika en upprepning av historien från i somras när min väska försvann på väg till Portugal, så har vi nu packat hälften var i varandras väskor. Så om min försvinner, så har jag ändå lite kläder i Fredriks väska, och vice versa. Men vi får väl hålla tummen på att allt går som smort.
 
Vi flyger som sagt på måndag den 7:e april kl. 9.15 från Göteborg till Düsseldorf. Därifrån sedan vidare till Chicago och till sist landar vi in i San Francisco strax efter 19.30 lokal tid på måndag morgon. Vi kommer förresten ligga 9 timmar bakåt i tiden jämfört med svensk tid. Så när vi landar på måndagkväll i USA är alltså klockan 04.30 på tisdagmorgon här hemma.
 
Så ni får vänta med spänning på nästa inlägg, som med största sannolikhet (om allt går enligt planen) kommer att skrivas från kalifornisk mark.
 
Puss & Kram!
 
Cash is king!
 
Hälften, hälften var det ja

Kommentera här!
Postat av: Mamma

Ha en skön semester o var rädd om er:-)

2014-04-07 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0