Tack och hej

Tiden går fort när man har roligt sägs det ju. Vips hade en vecka gått och vi åker hem imorgon. Sista dagen på Cypern har vi spenderat i vanlig ordning på våra solstolar. Både jag och Fredrik läser Vilhelm Mobergs Utvandrarserie just nu så vi ligger och fnissar för oss själva när det står något styggt skrivet på småländska. Idag har jag betat av ungefär 300 sidor i den första boken i serien, medan Fredrik är snart klar med andra boken. De andra två böckerna ligger och väntar hemma så det blir till att kasta sig över dom när vi kommer hem.
 
Lunchen idag bestod av grillad halloumi och middagen käkade vi på samma asiatiska restaurang som vi åt på härom dagen. Det var verkligen jättegod mat där så vi valde att gå tillbaka. Till efterrätt åt jag den godaste kokosglass jag har ätit, och Fredrik käkade citronsorbet. Efter middagen gick vi till en närliggande supermarket och köpte med oss två flaskor cypriotiskt vin.
 
Flyget hem imorgon går kl. 14.30 men vi blir upphämtade redan kl. 11.10 av transferbussen. Trots att det tar mindre än en timme till flygplatsen kommer vi ju hämta upp gäster på andra hotell också. Därav den lite väl tidiga upphämtningen. Vi landar i Göteborg vid 18-tiden, och då är det bara raka vägen hem för att käka middag, handla, få igång tvätt och liknande så vi är redo att åka hem till Jämtland på onsdagkväll.
 
Bjuppar på ett sista gäng bilder från vår sista soliga dag här på Cypern.
 
Frukosten den senaste veckan: fralla, pannkakor, juice och yoghurt med diverse färsk frukt, nötter och torkad frukt
 
Köpte med oss lite snacks till flyget imorgon. Eller inte!
 
Chipsätar'n
 
Jag solar med stil
 
God lunch
 
Mumsig middag
 
Jajamän, då går vi dit!

Kommentera här!
Postat av: Farsan Carlson

Myche matbildan vare. Såg ut som du solbränt dig under fåttran när du sola me stil? Mae höres när da e heim./Ppa

Svar: Inte bränt mig, jag svalkade dom bara lite :)
Hanna-Sofia

2015-07-05 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0