Semesterdags

Bara en arbetsdag innan semester! Sen jag skrev sist har ju jag gått och skaffat mig ett heltidsjobb på en översättningsbyrå där jag har jobbat heltid sen den 3 juni. Så det känns konstigt att jag efter knappt tre veckor ska ha semester...

 

Men det är klart det ska bli jätteskönt att komma iväg! Vi flyger från Göteborg vid 7-tiden på morgonen på midsommarafton, mellanlandar i Köpenhamn för att sen ankomma till Nice vid lunchtid. Vi kommer ju bo två nätter på hotell och de andra två nätterna i Nice hyr vi en lägenhet via AirBnB av en kille som heter Pascal.

 

Så ikväll har vi packat för fullt och imorgon är det bara det sista fixet innan det är dags för avgång på fredag.

 

Vi hörs i Frankrike!

 

Delar av packningen

Kommentera här!
Postat av: Mamma

Ha det så bra. Kram😎

2016-06-22 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hanna-Sofias Resa
En reseblogg om 33-åriga Hanna-Sofias alla olika äventyr runt om i vida världen.



Planerad resa:
Ingen resa planerad för tillfället

RSS 2.0